dinsdag 21 januari 2014

NK indoor 2014

Afgelopen zondag heb ik deelgenomen met het NK indoor 2014 bij de dames recurve. De wedstrijd begon met één pouleronde waarbij je op scores werd ingedeeld en daarna zouden de beste 8 doorgaan naar de finalerondes.
Ik was als vierde geplaatst en begon in een sterke poule. Wat ik erg leuk vond! De eerste wedstrijd had ik gewonnen waardoor ik twee wedstrijdpunten had behaald. De andere twee wedstrijden heb ik een gelijk aantal punten behaald als mijn tegenstander waardoor ik voor elke wedstrijd één wedstrijdpunt kreeg. Hierdoor eindigde ik met 4 wedstrijdpunten en was ik tweede binnen mijn poule. De eerste twee schutters mochten door naar de volgende ronde dus ik was door naar de beste 8.


De finaleronde was pittig maar erg leuk. Ik stond eerst achter met 4-0 maar wist terug te komen naar nog 5-3 achter met nog één ronde te schieten. Helaas had ik één punt minder dan mijn tegenstander en verloor ik met 7-3. Maar toch heb ik goed geschoten en was het een spannende wedstrijd.



Ik ben dus uiteindelijk geëindigd bij de laatste 8 deelnemers. Hier ben ik best tevreden over en volgend jaar in 2015 ga ik zeker weer mee doen.

Aanstaande donderdag vertrek ik naar Engeland voor het European Archery Festival. Ik zal proberen via mijn blog alles wat ik mee maak bij te houden maar ik kan daar niks over beloven. Anders zal er zodra ik weer terug ben in Nederland een uitgebreid verslag komen van de wedstrijd daar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten