vrijdag 5 juli 2013

Fita Baarschot

Afgelopen weekend heb een fita in Baarschot geschoten. Het was een druk bezochte wedstrijd met veel deelnemers. Zoveel deelnemers heb ik nog nooit meegemaakt op een fita. Het was mooi weer en er stond weinig wind. Veel zon en ik ben helaas ook verbrand ;).







De eerste dag ging goed. De dag begon erg bewolkt maar uiteindelijk kwam toch de zon en was het gewoon best wel mooi weer.
Op de 70 meter had ik 290 punten, een beetje matig maar redelijk tevreden.
Op de 60 meter had ik 329 punten, een nieuw persoonlijk record dus erg tevreden.
Op de 50 meter had ik 306 punten.
Op de 30 meter had ik 325 punten, voor de 30 meter was ik hier niet erg tevreden over.
In totaal had ik dus 1250 punten en dat is een nieuw persoonlijk record dus erg tevreden over de dag.















De tweede dag ging helaas minder goed. Het schieten ging niet goed en ik had het gevoel dat ik niet lekker onder de boog stond.
Op de 70 meter had ik 283 punten.
Op de 60 meter had ik 284 punten.
Op de 50 meter had ik 288 punten.
Op de 30 meter had ik 333 punten.
In totaal 1188.

Over het totaal dus niet tevreden want ik weet dat ik veel beter kan. Maar van de dag heb ik veel geleerd en over de 30 meter was ik nog wel redelijk tevreden.

Ook heb ik hier nog een link van een youtube filmpje wat iemand van de wedstrijd heeft gemaakt: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8loFNiDHeOc








Geen opmerkingen:

Een reactie posten