woensdag 11 juni 2014

Fita Asten

Afgelopen zondag had ik weer een wedstrijd, deze keer in Asten.
Het was een warme en benauwde dag, plakkerig weer. In de ochtend hadden we nog een korte flinke regenbui, dit was aangename afkoeling alleen maakte dat het schieten wel weer wat moeilijker. Toch was het verder een rustige dag.
Deze dag bestond weer uit vier afstanden waarvan op elke afstand 36 pijlen werden geschoten en de maximale score dus 360 punten is.

Het schieten ging redelijk goed. Op de 70 meter had ik 306 punten, op de 60 meter had ik 308 punten, op de 50 meter had ik 309 punten en op de 30 meter had ik 342 punten.
Het totaal was dus 1265 punten en het totaal is ook een persoonlijk record voor mij.




Volgende week heb ik weer een wedstrijd van twee dagen in Eerde. Dit is dan een dubbele fita/1440 ronde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten