vrijdag 28 september 2012

Regiowedstrijd 1

Gisteravond was de eerste indoor regio competitie. De wedstrijd begon om half 9, na twee proefseries van 3 pijlen per keer zijn er 30 pijlen tellend opgeschreven (dus in totaal kan je 300 punten halen).

De wedstrijd is best aardig gegaan. Ik schiet nu met een boog van 24 pond en met pijlen die niet bij mijn boog passen. Ondanks dat heb ik toch 260 punten geschoten gisteravond. En daar ben ik heel tevreden mee.

Verder heb ik geen pijn aan mijn armen gehad. Ik merkte wel dat ik tijdens het schieten veel trilde met mijn armen als ik mijn boog moest uittrekken en dit betekend dat mijn spieren nog wat zwak zijn. Verder kon ik na het schieten wel merken aan mijn armen dat ik geschoten had en had lichte spierpijn. Vanochtend was alle spierpijn wel weer volledig verdwenen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten