dinsdag 6 maart 2012

Koningschieten 2012

Afgelopen zondag was er weer Koningschieten. Deze wedstrijd is er altijd één keer per jaar bij ons op de vereniging.Koningschieten is bij ons op de club altijd een druk bezochte wedstrijd en dit jaar was het ook weer druk. De strijd gaat dan om de titel koning of koningin of bij de jeugd de Pageverschieting. Dit jaar ging ik dus voor koningin.
Met Koningschieten bij ons op de vereniging schiet je 4 rondes van 16 pijlen, waarbij je twee pijlen per keer schiet. Het maximaal aantal punten is dan dus ook 160.
De eerste twee ronden gingen best wel goed en had ik 144 en 149 punten. Na twee ronden geschoten te hebben hadden we een lange lunchpauze. Deze pauze was erg gezellig en hebben met z'n alles lekker gegeten. Na de lunch gingen we weer verder met schieten. Ik kon merken dat ik een lange pauze had gehad want het schieten ging ook niet geheel goed meer. De laatste twee ronden heb ik voor allebei 137 punten behaald.
Toch ben ik wel tevreden over de wedstrijd die ik geschoten had en was het erg gezellig.
Dit jaar heb is het me weer gelukt en ben ik weer koningin geworden, in 2008 was ik voor het laatst koningin.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten